Kui jätkate siinse veebisaidi kasutamist, nõustute küpsiste kasutamisega, et saaksime teada külastusstatistikat, esitada teie huvide järgi kohandatud sisu ja võimaldada teil jagada saidi sisu suhtlusportaalides.  Lisainfot küpsiste ja nendega seotud seadistuse kohta leiate meie privaatsuspoliitikast aadressil.

Tupperwarest

Tupperware Skandinaavias ja Baltikumis
Tupperware Nordic A/S on alates 1962. aastast olnud Skandinaavia turgude peakontor (Taani, Rootsi, Norra, Soome ja Island) ja alates 1996. aastast lisaks ka Baltikumi turgude peakontor (Eesti, Läti ja Leedu). Skandinaavia maades esitlevad Tupperware tooteid kokku 16 000 tubli konsultanti ja grupijuhti.

Kopenhaagenis asuva Skandinaavia peakontori tegevdirektor on Sandra Spies. Müügi, turunduse, IT ja administreerimisega tegeleb 40 töötajat.

Skandinaavias ja Baltikumis vastutavad Tupperware toodete levitamise eest 41 maaletoojat.

Kvaliteet ja disain
Disainerid peavad tänasel päeval varasemast enam arendama uusi kasutajate elustiiliga sobivaid tooteid. Meie disainimeeskond hoiab kätt pulsil ja arendab pidevalt uuenduslikke tooteid kirega uuendusliku ja elegantse disaini suhtes.

New Yorgi moodsa kunsti muuseum, Hannoveri tööstusmuuseum ja Londoni Victoria ja Alberti kunstimuuseum on mõned neist rahvusvahelistest muuseumitest, kus on eksponeeritud Tupperware tooted.

Rahvusvahelised disainiauhinnad
Tupperware on saanud hulga kadedust tekitavaid rahvusvahelisi disainiauhindu, mh red dot´ilt ja IF´ilt. Rahvusvahelist red dot disainikonkurssi peetakse üheks suurimaks ja kuulsaimaks ning see meelitab igal aastal kohale umbes 61 osalevat riiki. Disainerid esitatakse red dot auhinna nominendiks rahvusvaheliselt tuntud tootedisaini ekspertidest koosneva vahetuvate liikmetega žürii poolt, mis lähtub hindamisel mitmetest kriteeriumitest, sh uuenduslikkus, funktsionaalsus ja kvaliteet.

Earl Tupper

Visual

Oma fantastilise materjalitunnetuse ja funktsionaalse disainiga leidis ja arendas Berliinist, New Hampshire´ist pärit Earl Tupper materjali, mis tänasel päeval on nende maailmakuulsate plasttoodete aluseks. 1930ndatel eksperimendist alguse saanu on nüüdseks ülemaailmne fenomen.

Tema ettevõtlikkus motiveeris teda arendama toodet, mis võimaldaks perenaistel hoida toidu värskena uutes pärast sõda turule tulnud elektri- ja gaasikülmikutes. See viiski ainulaadse õhukindla kaanega plasttoote leiutamiseni, kuna see kaitses toiduaineid ja seega pikendas nende säilivusaega. Earl Tupper sai inspiratsiooni värvipurkide kaantelt, mis on tehtud nii, et värv ei kuivaks. Earl Tupper alustas oma uue toote müümist jaekauplustes, kuid uuenduslikud tooted ei leidnud algselt kasutajate seas sooja vastuvõttu.

Brownie Wise (pildid lisatakse)

Visual

Earl Tupper püüdis leida viisi kasutajatega kontakti saamiseks, et selgitada õhukindla kaane eeliseid. Koos Brownie Wise´iga (1913–1992), kes palgati 1951 ja osutus väga osavaks konsultandiks, loodi ’home party’ kontseptsioon. Kasutajatele esitleti tooteid ja nad said neid ise proovida.

Brownie´l oli loomulik talent inimestega töötamiseks ja turunduseks, ta arendas seda austuse ja tunnustusega ka igas konsultandis. See osutus väga edukaks ja Tupperware´i esitlused olid peaaegu sama kuulsad kui tooted ise. Alates 1951. aastast rajas see uus kontseptsioon teed Tupperware´le, mis sai kiiresti tuntuks. Müük kasvas raketikiirusel.

Top